از اون باحالاش
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
از اون باحالاش
نوشته شده در دو شنبه 23 تير 1393
بازدید : 332
نویسنده : حسین و محمدکاظم

نصف جذابیت دخترا به ترسو بودنشونه...

دختری که سوسک بکشه به درد زندگی نمیخوره...

.

.

.

تو نت آگهی زده روغن مار صد در صد گیاهی!!!!!!!!!!

ای خدایاتو رو به همین وقت قسم منو بکش راحتم کن...

.

.

.

میگن تو جهنم ترتیب روزا اینجوریه:

شنبه

عصر جمعه

عصر سیزده به در

31شهریور

.

.

.

شما هم وقتی شبها از خواب بیدار میشید گوشیتونو با یه چشم چک میکنید!؟

.

.

.

کارنامه ایرانی ها:

زبان انگلیسی=19

زبان فارسی=13

.

.

.

پیاده شدن از مترو تو ایران مثل شنای قورباغه میمونهباید جمعیت جلوی در مترو رو بشکافی تا بتونی پیاده بشی!

.

.

.

بابام بهم میگه یه شامپو خوب خارجی واسه خودت بخر(!)فردا میخوام برم حموم!

.

.

.

من آخر سر از کاره این دخترا در نیاوردم:

متنفرن از اینکه سنشون رو بپرسی...

ولی پدرتو در میارن اگه تاریخ تولدشون یادت بره

..

..

..

معلم:باشیشه جمله بساز.

شاگرد:ساعت یه ربع به شیشه!!!

.

.

.

رفتم بقالی میگم بهم سیگار بده.میگه یه بسته کافیه

میگم پ ن پ یه گونی بده

..

..

..

به غضنفر میکن با ماهیچه جمله بساز

میگه:خر پیش ما هیچه!!!

.

.

.

به یارو میگن با صداقت جمله بساز.

میگه صدا قطع و وصل میشه

.

.

.

به یارو میگن با خرچنگ جمله بساز.

میگه:کره خر چنگ نزن!

.

.

.

به فرشاد میگن:با اسم خودت جمله بساز.

میگه:روح غضنفر شاد

..

..

..

توی خونه روی تردمیل میدویدم بابام اومدگفت:داری میدوی که خیر سرت از این لاغرتربشی؟

گفتم پ ن پ کلاسم دیر شده عجله دارم!!!

.

.

.

رفتم مرغ فروشی به فروشنده میگم:بال دارین؟

میگه:بال مرغ؟

گفتم پ ن پ بال هواپیما چندتا کوچه پایینتر سقوط کردیم میخوام درستش کنم!!!

.

.

.

داداشم اومده میگه شلوارک پوشیدی؟!!

میگم پ ن پ پول نداشتم بخرم اومدم شلوارمو تا زانو باقیچی بریدم شده این

.

.

.

دختره اومده کافی نت میشینه پای سیستم میگه ببخشید سیستمتون خاموشه؟

میگم بله

میگه روشنش کنم؟

میگم پ ن پ درحالت خاموش کارتو انجام بده

.

.

.

امروز50متر دنبال تاکسی دویدم.بعد راننده نگه داشت و گفت میخوای سوار بشی.

گفتم پ ن پ ..............فقط میخواستم سفر خوشی رو برات آرزو کنم.

.

.

.

به دوستم میگم بیا پسته بگیریم.

میگه:برا اینکه بخوریم؟

میگم:پــ نــ پــ باهاش یه قل دو قل بازی کنیم مردم به چشم پولدار بهمون نگاه کنن!

..

..

..

تموووووووووووم شد



:: برچسب‌ها: خنده دونی ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: